tirsdag 2. november 2010

Min så og si første ensider!

Fikk tegnet ferdig og fikset på ensideren i dag, jobber foreløpig med fargelegging.
Dette er bare en øvelse for å se hva jeg kan, og jeg begynner å mistenke at jeg kan relativt lite. Det er opptil flere feil, både ved karakterene og ved proporsjoner og evt. størrelsesforhold.... men hva synes dere?




Karakterene er Johan og Jan, også kjent som Pai og Slup. Det jeg sliter med mest er å finne en stil jeg kan bruke - legg for eksempel merke til hvor "detaljert" Slup er i forhold til Pai når han kommer inn i rute to. Bakgrunner er også noe jeg har behov for å få dreis på... tips? Synspunkter? Kritikk?

OPPDATERING:
Wooh! Velger å oppdatere i stedet for å lage ny post før jeg køyer. Har en så og si grei fargemetode, men den er nokså tidkrevende, mer eller mindre. Hva synes dere?
Har ingen teknikker fullstendig inne, bl.a. angående bakgrunner og valg av farger, men jeg ville satt stor pris på alle hint, kritikker og synspunkter!

God natt! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar