lørdag 22. september 2012

En engel og to par knapper

Jeg tenkte jeg bare kunne poste et par småting jeg har gjort i det siste.

I sommerferien spurte mamma meg om jeg kunne tegne en liten bursdagsgave til en venn - som samler på engler. Engler er i grunn ikke noe jeg pleier å tegne, men det var moro nok. Bildet er noe sånt som 10x10 cm, så det er ikke særlig stort. Farget med promarker-tusjer og linjert med vanlig filtpenn.



Men det var i sommerferien, så det er egentlig en stund siden. Dette derimot, tegnet jeg denne uka. Bjerkely ligger litt langt ute, og nærmeste butikk (en liten Joker) er 3 km unna. Flisa ligger 5,5 km unna i motsatt retning. Buss er dyrt, men vi har elever her på skolen som har både lapp og bil - dermed kan vi dra til flisa og  handle hvis vi trenger noe. Dog, vi bilsnyltere kommer selvfølgelig ikke gratis unna det. 

Etter en tur var jeg usikker på om jeg hadde småpenger på meg - så hun som kjørte sa jeg kunne tegne noe.
Hva som helst, bare det hadde knappeøyne. Wooh! Men så fant jeg at jeg HADDE faktisk penger nok til å betale - men hun ville så gjerne ha en tegning, så hun vekslet meg slik at det ble "ikke nok", og jeg kunne lage henne en tegning. Hah! Selve fargeleggingen var litt rusha, men den også er gjort med filtpenn og promarkers.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar