torsdag 15. november 2012

Langhelg, her kommer jeg!

Denne helga reiser jeg til Kristiansand for å besøke litt familie. Det er litt moro at uansett hvor mange ganger jeg sier hvor jeg skal (dette gjelder også høstferien) så er det alltid noen som bare "God tur hjem, da!"


Tar fly i dag, reiser mot gardemoen nå mot kl 12, flyet drar 17.30... Jeg gleder meg!

Som en kort tegneoppdatering har jeg så vidt gjort nye ting. Så vidt.
Den 11. Nov tegnet jeg denne lille røveren som en liten bursdagsgave til noen på deviantArt. Det flaue med den er at posisjonen den står i er nesten identisk med noe tidligere arbeid....


Ellers, i går fant jeg ut at jeg skulle teste ut mitt indiablekk og dyppepennen jeg fikk i sommer hos min kusine (som jeg skal besøke i helga). 
Det var moro! Brukte vanlig tegneark og farget forsiktig med vannfarger. 



Kusina mi liker også å tegne - jeg håper vi får tegnet masse i løpet av denne helga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar