tirsdag 30. juli 2013

Karbonsøl #4

Edit: Jøsses! Dette er visst innlegg nr. 100 gitt! Det hadde jeg ikke tenkt på. Feirer med en solo, også som belønning for å ha bløgget fisk helt selv ved midnatt. Yeehaw!
Omsider dukket den opp! Karbonsøl #4 samlet nok skisser til å legges ut.


Jeg ble så inspirert av "draw inside the shape"-konkurransen, og ville tegne Dorf inni et hjerte. Med det fulgte inspirasjonen til å tegne noe liknende til hu som holdt konkurransen - fargelegging gjenstår, men jeg er fornøyd så langt.


Ellers jobber jeg med en tosider, som jeg skal prøve å få klar så snart som mulig. Går bra foreløpig, håper bare ikke jeg kludrer det til. Men tror nok fokuset skal ligge i å ha det gøy og kose seg, og ikke ramle i prestasjonsangstens brønn. Grunnet begrensede skannemuligheter har jeg deskalert til A4 mens jeg tegner, og jeg føler det litt på penseltusjen, som blir masete og søler hvis jeg fomler for lenge med småpusk. Etter at jeg har brukt opp det jeg har av ark, skal jeg lete opp den typen kontorpapir som er glatt og ikke blør. Noen av dere som veit hva jeg skal se etter? Jeg snublet over det ved en tilfeldighet på sommerjobben, men vet ikke hva slags papir det er (type/merke).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar