lørdag 7. september 2013

Hurra for meg!



Iiiih jeg fyller 20 år i dag! Denne uka, likesom forrige uke, har gått ubegripelig fort. Bursdagen min tok meg dermed helt på senga! Jeg kan ikke si jeg føler meg spesielt annerledes, men jeg vet at jeg vil gjøre noe spesielt i dag, og ikke nødvendigvis sitte inne på animasjonsklasserommet og jobbe bort dagen. Men kanskje jeg kjører en miks, og kjøper inn litt snacks og digg til å ta med, så kan vi ha en ørliten kosekveld på klasserommet!

Nå begynner jeg å komme mer i mål med animasjonene, så jeg kan vise litt mer i dag. Men jeg har dem ikke her for øyeblikket, så jeg oppdaterer trolig denne posten i kveld eller over natta. [Oups, det skjedde visst ikke! Klumsete meg, tihi!]

I går var jeg med jentene i klassen på restaurant i Ørsta, og hu ene spanderte middag på meg! Det var så utrolig koselig. Og kompisen hennes var så snill å kjøre meg tilbake til Volda. Yay! I går la jeg også ut muffins til alle i klassen (siden det var den dagen jeg visste alle ville være der) Gutta i klassen spurte siden om jeg hadde mer, og vitset om at "første dose er gratis", og at jeg har gjort noe helt grusomt. Tihi!

Men nå skal jeg ut og finne måter jeg kan gjøre dagen min spesiell på! Sees i en oppdatering senere!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen, håper den blir like digg som gårsdagen! Ser fram til animasjonene.

    SvarSlett