fredag 25. oktober 2013

Helvetesukene er omme!

Tjohooo! Denne siste uka har vært brennhet, og det har gått hardt utover søvnmengden! I dag morges sov jeg en time på sofaen i klasserommet, før jeg gjorde siste innspurt til den store oppgaven.

Vi fikk helga til å lære å tegne og bli bedre kjent med en i klassen. En dag til å skrive manus - så en dag til storyboarding; videre til å lage en så ferdig film som mulig de to siste dagene.

For meg har alle disse ukene vært en kjempeopplevelse! Jeg har lært mye fra hvert prosjekt, og mange av dem ønsker jeg å dra tilbake til og få orden på. Men først må jeg komme ajour med tegneserietingene mine! Det har ikke blitt mye tid til dem, for å si det sånn - heldigvis har jeg en grei buffer på begge to.

Planen til neste uke er å få mekket sammen et lite løp hvor jeg går inn i detalj på oppgavene... jeg ser an hvor dypt jeg farer i smørja, men vi har god tid i neste uke. Så det jeg slipper igjen her i dag (forsinket, til og med), er teasers (?) fra oppgavene vi har gjort de siste fire ukene. Jihaa! Kanskje jeg mekker i hop en showreel eller noe. Tiden viser!


Nå skal jeg hjem og ta meg en velfortjent dusj! Kanskje strikke litt. Sove. Herregud, jeg er friiiiii!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar