mandag 18. november 2013

Animatic-- nåneidu!

På semesterplanen vi fikk utdelt ved starten av semesteret, står det at vi de neste tre ukene skal drive med Animatic. Jeg hadde sett fram til det; avslappende og ikke alt for mye å gjøre, som ville gitt meg tid til å jobbe med et lite juleprosjekt jeg har startet med ei venninne fra Bjerkely. Ahh, bare å lene seg tilbake...

Åhnei, det er sant - vent et øyeblikk: Animaticene som ble laget i løpet av helvetesukene var SÅPASS FANTASTISKE, at vi DROPPER animatic for tre uker, og i stedet skal lage EN FIKS FERDIG REKLAMEFILM på 30 sekunder! Animert!

Dette småkolliderer med mine planer om å lage en 15-20 sekunders snutt innen 1. Desember. Baaahhhhh!!
For ikke å nevne seriene jeg jobber med på siden! Bare tulleserier, naturligvis, men også der ligger jeg etter.






I helga hadde jeg besøk av kusina mi. Det var vilt koselig, tross at jeg hadde skoleting å ta meg av. Det ble mindre tegning enn vanlig, for å si det sånn. men helt kurant - og riktig koselig! Og ordentlig middag hver dag.

Men denne uka begynner helvetet; det blir jobbing 24/7 med å få ferdig filmen. Vi skal kurses i lydopptak i AVID (grumle...) på tirsdag, og fredag blir det reising. Hipp hurra, snart er det jul! ...Og eksamen. Og pensumboka er ikke lenger i trykk...


Ved en hyggeligere notis; Kjøp rutetid #6 i desember i år! Hele sulamitten har latt seg forsinke, og jeg har ingenting serieaktig i dét bladet, men Norsk Tegneserieforums BOBLA skal være bilag til bladet, og der har jeg nok noe! Så løp og kjøp! (Eller ta og løp!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar