mandag 28. april 2014

Snart der!

Det er siste uke med AfterEffects-prosjektet vårt! Vi er godt på vei, skulle jeg tro, men jeg preges av tvil om vi blir ferdige. I det minste har jeg fått beveget meg litt videre fra bakgrunnsarbeid til å faktisk animere. Tjohei!








Etter dette er det fire uker med eksamenslesing og litt forelesninger, og så er skoleåret omme. Du store! Jeg må få planlagt ferien.

I løpet av helga i Ålesund græbba jeg tegneboka til Elisabeth og tegna (relativt etter minne) våre to gudinner av Mopia. Gudinnene nærmer seg et gangbartdesign, men mangler ennå noe endelig.


Ellers driver jeg litt syssel med tegneserier og slikt, men det vil jeg vente med å vise noe av til det er helt ferdig.

1 kommentar:

  1. Dette ser skikkelig bra ut! Skulle ønske jeg hadde mer After effects også, det er kjempebra å kombinere det med illustrasjon. Stilen, karakterene, alt ser ut som det kunne vært et program på tv etc. Pro girl, stå på!

    SvarSlett