mandag 29. september 2014

Humørboksene nederst...

Har ikke blitt mye drodling denne uka heller,
men det kom et lite blaff av inspirasjon ett eller annet sted!
Hei du som leser og/eller ser på bildene her på bloggen! Jeg har et ønske som du kan hjelpe meg med!
Har lyst til å øve mer på bruken av sort i tegningene mine.
Vi får se hvorhen det fører!
Nederst på hvert blogginnlegg er det fire bokser. Disse boksene kan, hvis du bruker dem, hjelpe meg til å se hva du synes om innlegget.

Kommentarer er sjeldent det sterkeste området for mange, få føler de har noe å bidra med. Så om du ikke liker å skrive, bruk gjerne boksene som følger med innleggene!

Nevnte bokser er rangert som følger:

Morsomt
Interessant
Stilig
Dårlig

Det er ikke den best utformede rangeringen jeg har sett. Kom gjerne med forslag til øh.. bedre bokser. Jeg kan også legge til og fjerne. Men det kuleste er om dere bruker dem, så jeg kan se hva dere synes!







Wow such emo much drama
Hm.
Hva tegningene denne uka angår; Jeg føler jeg kommer sakte i gang med å tegne mer. Det er full fart på alle kanter nå, så det blir ikke mye tid til å slappe av. Slikt å gjøre, slikt å føre! Tjuu, for et liv...

1 kommentar:

  1. En swagboks for swagge innlegg B)
    Liker ditt nye bloggdesign btw c:

    SvarSlett