mandag 7. september 2015

Gresshopping


Moret meg med et blending-verktøy for å lage jevne overganger mellom farger.

For tiden er jeg skikkelig inn i å tegne min patetiske superheltfigur, gresshoppen. Hun er bare så forfrydende teit - og får meg stadig til å flire for meg selv.

Jeg har aldri vært særlig fan av superheltkonsepter, spesielt ikke i de senere år. Og i hvert fall ikke se som går hardt inn for å tas seriøst - så jeg titter lite på denslags. Men tanken på en udugelig gresshoppe med uten koordineringsevne liker jeg godt.

Det har sikkert blitt nevnt før at hun ble laget i sammenheng med et rollespill jeg deltok i, så det er naturlig at hun likner på meg...


Hvem kan si nei til det gliset?
Hun har ikke ennå fått en historie lagt til seg - med det hadde vært moro å leke seg med når jeg en gang får tid [host -aldri- hark]. Kanskje slår hun seg sammen med min tidligere superfrøken Grammatica? Så mange muligheter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar