mandag 13. juni 2016

Nye utfordringer på vei...



I dag er dagen jeg forlater Volda - for godt!

Dette er ordene jeg vil skrive, men tør gjette på at det nok ikke er siste gangen jeg ser Volda. Samtidig er dette siste gang jeg tilbringer tid i Volda som student.

Likevel, det føles godt å være ferdig. Jeg er ferdig med skole, omsider - noe jeg har ventet på i minst 15 år!

Så gjaldt det bare å finne seg noe nyttig å gjøre.



Jeg nekter dog å ligge på latsiden! I mai startet jeg, sammen med min gode venninne Embla, med en "daglig tegning"-utfordring. Det er "Inktober" om igjen, bare at denne gangen skal vi kjøre oss gjennom et helt år!


Spesiell gjestetilsynekomst:
16. Mai - Kai, sammen med Drakir
17. Mai - Prinsessa og Trollmannen fra bachelorfilmen "Knight & Wizard" iført bunader
18. Mai - Ridderen fra "Knight & Wizard", iført bunad
29. Mai - Danny Sexbang
31. Mai - Ganondorf

Foreløpig er mine skannerutsikter noe usikre, så jeg kan ikke love månedlige oppdateringer med disse. Vi får bare krysse fingrene!


Sees igjen på den andre siden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar