mandag 29. august 2016

Truckførerkurs og pubkveld

Så lenge jeg er uten jobb deltar jeg med glede på tegneserieworkshop på fredagen. Workshopen har nå jobbet sammen på en forside til barneavisa "Barn i byen", som jeg nå har fått i oppgave å fargelegge. Den viser seg sikkert litt senere!


Ellers har jeg fullført den teoretiske parten av truckførerkurset jeg plutselig valgte å slenge meg med på. Det var artig! Hele teorikurset hos Kristiansand Truckopplæring var en fryd å delta på, og nå er jeg spent på hvordan det går med praksisparten. Tut-tut!

I helga holdt Outland i Kristiansand et pubkveld-arrangement. Et trivelig arrangement, hvor nerder kunne treffes og nerde sammen om felles interesser, og ellers bare treffe nye folk. De holdt en quiz også, som jeg med overlegg meldte meg ut av, av den enkle grunnen at jeg hater quiz. Det er ytterst sjeldent at jeg har glede av spørreleker og -spill, helt sikkert fordi jeg aldeles hater å ta feil.

Ellers var kvelden trivelig, vi kom i prat med andre nerder, og det ble en rolig pubaften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar