mandag 12. september 2016

Et gjenopplivingsforsøk

Sukk. Det blir nok ingen raptustur på meg i år heller - i år må jeg prioritere å få meg jobb. Og midt i søkeprosessen er det jo litt dumt å være bortreist - spesielt hvis man skulle være så heldig å få en intervjuinnkallelse. - selv for en helg. Det er uansett tynt nok med penger, så i år blir jeg hjemme.

Forrige uke var begivenhetsrik som bare det. Jeg har bestått førerprøve for gaffeltruck (T4) og Skyvemasttruck (T2), vært på mitt første jobbintervju, og fylt 23 år! Alt dette på samme dag. Hurra!

Jeg har også tenkt litt på egne prosjekter som har dødd de siste årene, blant dem ligger The Crappies: Et stunteventyr - som ble startet i 2013, like før jeg begynte på animasjonsstudiet i Volda. Prosjektet døde ut straks skolen kom i gang, siden animasjonsstudiet ikke tilbyr mye fritid. - I hvert fall for en som gir alt for å gjøre sitt beste.

Jeg har lest gjennom begynnelsen på denne fortellingen flere ganger, og liker den like godt hver gang. Og selv om flere ting virker totalt tilfeldige, minnes jeg å ha hatt samtlige tanker bak det hele.



Nå, at serien ikke er ferdig er ikke akkurat et problem - sånt skjer stadig vekk. Men jeg kjenner at mitt forhold til fortellingen er det samme som jeg hartil problemer: De er ikke av veien før de blir løst. Og selv om det er tre år siden fortellingen startet, håper jeg at jeg kan få til å tegne den ferdig før 2016 er over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar