mandag 14. november 2016

Art trade med Seetherabbit

Jeg er en person som kanskje får litt vel mye tid en gang i blant - og noen ganger når jeg snakker med vennene mine, så spør jeg om vi skal ha en rask Art Trade. Jeg er av typen som, når jeg spør om å gjøre noe, så vil jeg gjøre det nå.

Forrige uke tradet jeg med min gode venn Anders - Seetherabbit på tumblr - som tegner Vulperra-serien på nettserier.


Så jeg fikk tegne denne krabaten. Karakteren hadde ikke farger, så jeg ble bedt om å gjøre noe mer tilfeldig/psykedelisk i stil med en eller annen tegner.

Til meg tegna Anders min karakter Ella - som en Vulperra-karakter!




Jeg digger designet hun fikk i denne stilen, hun ser virkelig ut som en "royal rascal". Så mellom støytene av annet tegnearbeid dukket hun frem i en av drodlene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar