mandag 26. desember 2016

God Jul!

Sist uke startet jeg å skrive manus til en av de mange fortellingene jeg vil ha ut. Det er vanskelig å konstant måtte minne seg på at man bare må skrive noe ræl som man heller fikser på senere.

Jeg har nå skrevet litt hver dag, som jeg tror en god vane å pådra seg - og ikke minst god øvelse.
Med dette ble jeg også inspirert til å tegne litt mer. Jeg fikk plutselig følelsen av at jeg har lært meg å tegne på nytt; En god følelse. Jeg er sikker på at flere som tegner noen ganger føler at de må "lære å tegne karakterene sine på nytt" hvis det går lang tid mellom tegneøkter.






Nå som julaften har vært, er det vel trygt for meg å laste opp en liten julegave; Jeg gjorde en juletrade jeg hadde med min venn Anders Sekanina. Dette er karakteren hans Diego, som går an å lese om her.


Håper alle har hatt ei vellykket julefeiring. God jul, og godt nyttår!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar