mandag 2. januar 2017

Års-Challenge #8 Desember 2016

Jøss! Godt nyttår!


For Desember valgte jeg å binde temaet rundt tegneseriefortellingen jeg endelig har begynt å skrive ned. Det har dukket opp et par nye karakterer, og noen bikarakterer ser endelig ut til å ta form.

Jeg har stort sett brukt vanlige 0.3 og 0.1 filtpenner/fineliners, og tror jeg med trygghet kan si... at jeg ikke liker det. Det er lett, javisst. Men jeg føler ikke at strekene blir spesielt livlige (kombinert med en periodisk latskap/hastverk hva anatomi og positurer angår...)

Men 30. Desember - nest siste inkler for i år...
Da testet jeg ut en av mine nye pennesplitter. Og den fikk en helt annen følelse over seg.


Uansett:

Godt nyttår, alle sammen! La oss håpe 2017 blir bedre enn vitsen 2016.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar